Iσχύουν οι ακόλουθες χρονικές περίοδοι, εκτός εάν τροποποιούνται από την τοπική νομοθεσία.
Η Εγγύηση ικανοποίησης της Forever διασφαλίζει ότι τα προϊόντα της είναι απαλλαγμένα από ελαττώματα και ότι είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του προϊόντος. Για όλα τα προϊόντα της Forever, εξαιρουμένων των εντύπων και των προωθητικών υλικών, αυτή η εγγύηση μπορεί να ισχύει για μια περίοδο τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία της αγοράς τους από την Εταιρεία.
ΠΕΛΑΤΕΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ /
PREFERRED CUSTOMERS
α) Στους Πελάτες Λιανικής / Preferred Customers παρέχεται εγγύηση 100% ικανοποίησης από τα προϊόντα. Μέσα σε 30 ημέρες από την ημέρα αγοράς, ο Πελάτης Λιανικής / Preferred Customer μπορεί:
1) Να αποκτήσει ένα νέο προϊόν ως αντικατάσταση ενός ελαττωματικού ή
2) Να ακυρώσει την αγορά, να επιστρέψει το προϊόν λαμβάνοντας μια πλήρη επιστροφή του αντιτίμου της αγοράς, χωρίς το ποσό των εξόδων μεταφοράς.
β) Σε όλες τις περιπτώσεις, προηγούμενη προειδοποίηση, αποδεικτικό αγοράς και η έγκαιρη επιστροφή του προϊόντος είναι απαραίτητα να προσκομιστούν στο σημείο της αγοράς. Η Forever διατηρεί το δικαίωμα να απορρίπτει επαναλαμβανόμενες επιστροφές προϊόντων.
γ) Όταν τα προϊόντα της Forever έχουν αγοραστεί από τον Πελάτη Λιανικής / Preferred Customer μέσω του e-shop της εταιρείας, και ακολούθως γίνεται επιστροφή χρημάτων, το Κέρδος και το Bonus που
έχει αποδοθεί θα χρεώνεται πίσω στον FBO που
επωφελήθηκε από την αγορά.
δ) Όταν τα προϊόντα της Forever Living Products αποκτώνται από ή μέσω ενός FBO, o FBO είναι o κύριος υπεύθυνος για την ικανοποίηση του πελάτη με την αντικατάσταση του προϊόντος ή την
επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση διαφωνίας, η Forever Living Products θα εξετάσει τα γεγονότα και θα επιλύσει το πρόβλημα. Εάν η επιστροφή χρημάτων γίνει από την Forever Living Products,
το ίδιο ποσό θα χρεωθεί πίσω στον FBO που πωφελήθηκε από την πώληση του προϊόντος.
Επιστροφή χρημάτων και διαδικασία επαναγοράς για τον fbo
Κατά την διάρκεια της αντίστοιχης περιόδου εγγύησης όπως έχει διατυπωθεί, η Forever θα σας αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με το ίδιο προϊον (κλειστό) ή για κάποιο προϊόν που επεστράφη στον FBO από τον Πελάτη Λιανικής, λόγω μη ικανοποίησης. Για αυτές τις αντικαταστάσεις προϊόντων, είναι απαραίτητη η έγκαιρη προσκόμιση της απόδειξης αγοράς. Τέτοια αγορά θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί από τον FBO που επιστρέφει το προϊόν. Επιπλέον, για αντικαταστάσεις προϊόντων σε έναν FBO από πελάτες λιανικής, μια απόδειξη πώλησης στον πελάτη λιανικής και γραπτή απόδειξη ακύρωσης μαζί με υπογεγραμμένη απόδειξη επιστροφής χρημάτων και επιστροφή του προϊόντος ή της άδειας συσκευασίας απαιτείται. Επαναλαμβανόμενες πιστροφές από τα ίδια άτομα θα απορρίπτονται.
α) Η Forever Living Products θα επαναγοράζει κάθε αδιάθετο προϊόν που μπορεί να πωληθεί, εκτός εταιρικών εντύπων, εφόσον αυτό έχει αγοραστεί μέσα στους προηγούμενους δώδεκα (12) μήνες
από οποιονδήποτε FBO της Εταιρείας, που έχει καταγγείλει τη Συνεργασία με την Εταιρεία. Τέτοια επαναγορά θα πραγματοποιηθεί εφόσον ο FBO που έχει καταγγείλει τη Συνεργασία έχει πρώτα
ενημερώσει την Εταιρεία γραπτά για την καταγγελία της Συνεργασίας και έχει παραιτηθεί όλων των δικαιωμάτων και προνομιών του. Ο καταγγέλων FBO πρέπει να επιστρέψει όλα τα προϊόντα για τα οποία επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, μαζί με τις ποδείξεις αγοράς στην Forever Living Products.
β) Εάν τα προϊόντα που επιστρέφονται από έναν FBO που καταγγέλλει τη συνεργασία του, είχαν αγορασθεί στην Preferred Customer τιμή, το Preferred Customer κέρδος θα αφαιρεθεί από τον FBO στον οποίον έχει πιστωθεί, εάν τα προϊόντα που επιστρέφονται είναι μεγαλύτερης αξίας του 1 CC, τότε όλα τα bonus και τα Case Credits που έλαβε η ανάδοχη γραμμή του καταγγέλλοντα FBO για τα προϊόντα που επεστράφησαν, θα αφαιρεθούν από από την ανάδοχη γραμμή του. Εάν τα CC χρησιμοποιήθηκαν για ανέλιξη του FBO ή της ανάδοχης γραμμής του σε ανώτερο επίπεδο, αυτά θα επαναυπολογισθούν, αφού αφαιρεθούν τα CC, προκειμένου να διαπιστωθεί αν οι εν λόγω αλλαγές επιπέδων παραμένουν σε ισχύ.
γ) Αν ο καταγγέλων FBO επιστρέψει οποιοδήποτε πακέτο από το οποίο λείπει κάποιο προϊόν, η επιστροφή και οι εκπτώσεις από την γραμμή αναδοχής θα υπολογίζονται σαν να επιστρέφουν ολόκληρο το πακέτο συλλογής, εν συνεχεία η τιμή από τα προϊόντα που λείπουν θα αφαιρεθεί από τηνπιστροφή που εκδόθηκε.
δ) Μετά από την επαλήθευση των στοιχείων, ο FBO θα λάβει επιστροφή χρημάτων μέσω τραπέζης από την Εταιρεία, σε ποσό ίσο με το κόστος των προϊόντων που έχουν επιστραφεί, μείον τα bonus
που έχουν προσωπικά ληφθεί από την αρχική αγορά, το κόστος συσκευασίας και αποστολής και άλλες τυχόν χρεώσεις.
ε) Μετά την αποκατάσταση του κόστους και των ζημιών που απορρέουν από τη λήξη της συνεργασίας ενός FBO, λόγω αντισυμβατικής συμπεριφοράς, εάν βέβαια υπάρχουν, η Forever θα απομακρύνει τον FBO από το Σύστημα Marketing, και ολόκληρο το δίκτυό του/της θα μεταφερθεί απ’ ευθείας στον Ανάδοχο του FBO του οποίου έχει τερματιστεί η συνεργασία με βάση το σύστημα της τρέχουσας ιεραρχίας.
Ο “Κανόνας Επαναγοράς” ανάμεσα στον Ανάδοχο και την Εταιρεία έχει σχεδιαστεί έχοντας ως στόχο να επιβάλει στον Ανάδοχο και την εταιρεία την υποχρέωση να διασφαλιστεί ότι ο FBO αγοράζει με σύνεση τα προϊόντα. Ο Ανάδοχος θα πρέπει να καταβάλει κάθε προσπάθεια για να παρέχει τις κατάλληλες οδηγίες στον FBO ώστε να αγοράζει τόσα προϊόντα όσα χρειάζονται για να καλύψει τις άμεσες ανάγκες πωλήσεων. Τα προϊόντα που έχει επιβεβαιωθεί η πώλησή τους, έχουν καταναλωθεί ή χρησιμοποιηθεί δεν υπόκεινται σε επαναγορά βάσει του “Κανόνα Επαναγοράς”.